MEDLEMSSKAB & TILMELDING

TILMELDING

Som tommelfingerregel kan det siges at du skal være 15 år for at være medlem og du skal være 60 år for at kunne være senior medlem. Forskellen udover prisen er at et senior medlem kun må træne i dagtimerne, dvs. kl. 08.00 – 14.00 mandag til søndag.

Unge på 10 til det fyldte 15. år må nu træne med deres indmeldte forældre. De unge skal tilmeldes som “Teen Fitness medlem” og må KUN være i centeret sammen med en indmeldt voksen og får derfor ikke lavet fingeraftryk. Teen Fitness medlemmer må også gerne deltage i hold.

Handelsbetingelser for abonnementer er at finde HER

MEDLEMSSKAB og TILMELDING

Alle aktive medlemmer må frit deltage på alle Bjerregrav Fitness’ hold.

Holdklippekortet kan købes for 300 kr, for 10 klip. Klippene gælder til ALLE typer hold under Bjerregrav Fitness og klippet trækkes automatisk ved tilmelding.

For at tilmelde dig skal du først tilmelde dig conventus, ved at vælge “NYT MEDLEM” og herefter følge boksen i højre side af skærmen, er du allerede medlem springer du dette trin over og går ned af siden og vælger dit abonnement.

OBS: Det er abonnementer og dermed trækkes der efter endt periode samme beløb og perioden forlænges. Ønskes dette ikke, er der spørgsmål, eller har du brug for hjælp, så kontakt venligst den medlemsansvarlige: Svend Aage Nielsen på telefon 2677 4543.

Bemærk at det ikke er muligt at benytte MobilePay til betaling af fitness-abonnement, men kun Dankort / Visa Dankort, selvom MobiPay-logoet fremgår.

I menuen har du mulighed for at se mere til tidsplaner for de forskellige hold, eller du kan trykke her.

BJERREGRAV BOLDKLUB

Blishønevej 31 – Øster Bjerregrav – 8920 Randers NV